Bjorn8.reismee.nl

Chicago

Laatste stop in de VS, Chicago, Illinois. Wat een schitterende stad is dit. Veruit de mooiste stad waar ik ooit ben geweest. Helaas ben ik hier maar 2 volle dagen voordat ik alweer naar huis moet vertrekken. Ben vandaag als eerste naar de Sears Tower gegaan. Heet nu eigenlijk Willis Tower. Echt een werkelijk geweldig uitzicht over de stad en z'n omgeving. Aan een van de zijden waren openingen uit de muur en daar waren 4 glazen boxjes waar je in kan staan buiten 't gebouw op 103 verdiepingen hoog. Recht naar beneden kijkend rijden de auto's onder je door.(Ik ben geloof ik echt over m'n hoogtevrees heen nu). Uiteindelijk maar weer naar beneden gegaan ( had nog meer te bezichtigen). Naar Grant Park gelopen daar wat rondgelopen en de Buckingham Fountain gezien. Verder nog door Millenium Park gelopen. Een park met allemaal kunstwerken. Meeste wel mooi. Verder veel door de stad gelopen vandaag, 't ene gebouw is nog mooier dan 't andere.

TonV

Jij had toch hoogtevrees op het badkamermatje? En dan ga je buiten een toren staan! Moet inderdaad een prachtig uitzicht zijn. Kon je ook nog een beetje de Grote Meren zien? Zwemt daar nog vis in of is het erg vuil?
En nu IJsland onder de rook van de vulkaan ligt ga jij terug: ben benieuwd welke route je gaat volgen. Schiphol is tenminste weer open na bijna een week.

TonV

Nu al weer thuis? Met jouw verhalen was het toch alsof je heel dichtbij was.
Alles goed gegaan of heb je nu nog last van een enorme jetlag?
Wereldburger, van harte welkom weer in dit kleine kikkerlandje en hoop je spoedig weer te zien en te spreken.