Bjorn8.reismee.nl

Washington

Gister met de trein naar Washington weer door prachtige natuurgebieden gegaan. De trein reizen gaan hier eigenlijk alleen door natuur gebieden en af en toe een dorpje of stad. Na aangekomen te zijn en ik in mijn kamer 't internet uitprobeerde deed 't 't niet. Ik had weer net een kamer waar de verbinding niet werkte. Gelukkig kreeg ik na even klagen een nieuwe kamer toegewezen en die was een stuk mooier en 't internet deed 't gelukkig, dus kan ik weer wat stukjes schrijven.

Vandaag op de bus gestapt naar 't Pentagon. Daar naar 't Pentagon Memorial geweest, waar alle slachtoffers worden herdacht van de aanslagen van 9/11 op 't Pentagon. Bij 't Pentagon is veel bewaking. Op 't dak snipers en over 't gehele terrein veel bewaking. Overal staan ook borden dat je geen foto's mag maken (helaas!). Vanaf daar de metro gepakt naar Arlington Cemetary. Daar de graven van J.F. Kennedy, z'n vrouw, dochter en broer bezocht. Even daarna de wisseling van de wacht meegemaakt bij de Tomb of the Unknown Soldier. Vanaf daar gelopen naar DC en in 't Lincoln Memorial geweest, Witte Huis gezien, Washington Monument en 't Capitol gezien. 't Was vandaag echt superweer. Was denk wel rond 28 graden en volop zon. Echt een geweldige dag waarop ik verder nog even door een paar Smithsonian's ben gelopen, American Indian Museum, Air and Space Museum en 't Natural History Museum. Toen was 't alweer avond geworden en moest ik maar is op zoek gaan naar een eettentje. Had op internet al gelezen dat je in Georgetown lekker kunt eten, dus ben ik daar toen heen gelopen. Stukje langs 't water, waar je Theodore Roosevelt Island kan zien aan de overkant. Gezellige boulevard, waarna ik in hartjeGeorgetown wat ben gaan eten.

Reacties

Reacties

opa cosman

alweer een boeiend verslag van washibgton, je ziet veel op zo'n dag misschien wel te veel, maar door je verslag kun je na thuiskomst weer volop genieten opa

mama

Iedere dag kijk ik of er een nieuw verslag is van alles wat jij daar beleefd. Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt en je zo ontzettend veel ziet. Volgens mij heb je geen tijd om te eten overdag. Liefs dikke kus mama

Remco

Ik denk ga ook is even kijken of je er al wat heb opgezet... zie ik al hele verhalen staan!

Het is erg leuk om de verhalen te lezen en volgens mij heb je het erg naar je zin.

Nog heel veel succes en geniet van de omgeving, als je thuis bent kun je altijd nog de foto's bekijken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!