Bjorn8.reismee.nl

Boston

In Boston aangekomen voelde ik me meteen thuis, wat een mooie stad. Die avond was 't ook nog is heerlijk weer, lekkere temperatuur rond een uurtje of 11 s'avonds.

Volgende dag begonnen aan de Freedom Trail ( een wandeling langs alle historische plekken van de stad). Helaas begon 't al snel te regenen en kon ik daardoor niet alles zien wat ik van plan was. Maar toch de hele Freedom Trail gelopen en wat gegeten in Quincy Market. Een groot gebouw met allemaal eettentjes en in 't midden van 't gebouw staan dan grote tafels waar iedereen aan zit te eten. Erg gezellige plaats om even wat te eten. s'Avonds niks meer gedaan door de stromende regen. Hield pas diep in de nacht op.

Maar gelukkig was 't de volgende dag weer lekker weer. s'Ochtends even bij het trein station gekeken of ik m'n ticket voor een later ticket kon ruilen indien ik 't niet zou redden, dat was gelukkig geen probleem. Daarna naar de haven en daar had ik een ticket voor een walvissentocht. Hebben 4 soorten gezien, waaronder de bultrug en de blauwe vinvis. Kwamen erg dicht in de buurt van de boot, dus konden ze redelijk goed zien als ze even boven water kwamen. Zeker de bultrug toen die met z'n staart boven 't water uitkwam. De boottocht had eigenlijk maar 3 uur moeten duren, maar 't werd 4,5 uur waardoor ik dus nooit meer m'n trein kon halen en de volgende moest pakken. Bleek dat ik inderdaad m'n ticket om kon ruilen, maar dat kostte wel wat geld en dat had ie er heel slim natuurlijk niet bij gezegd, maarja op weg naar Philadelphia, waar ik om 11 uur s'avonds aankwam na een mooie tocht door de natuur. Door een hoop staten heen gegaan waaronder 't kleinste staatje van de VS, Rhode Island en onder New York City doorgegaan. 't Vooruitzicht voor de komende dagen in Philly is ruim 20 graden met zon, dus dat is een erg mooi vooruitzicht.

Reacties

Reacties

mama

Jammer van die regen lijkt Holland wel! Maar gelukkig mooi weer met de walvistocht, heb je er foto's van?
Lijkt mij zeer indrukwekkend als je ze van zo dichtbij kan zien. kus mama.

casperchar@hotmail.com

wat leuk dat je de walvissen zo dicht bij heb
gezien hoop dat je foto.s heb gemaakt
groetjes tonia

opa \cosman

Een hele reis maak jij zo,leuk dat je ook eedn flinke vaartocht hebt gemaakt naar de wal vissen. J ehebt geluk gehad als zo'n vis onder de boot omhoog komt vertel je het niet meer na. Leuk steeds zo'n reisverslag, de volgende keer ga ik met je mee. Opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!