Bjorn8.reismee.nl

Stoney Creek

Gistermorgen was ik vroeg wakker...vanwege jetlag 6.30am. Daarna lekker ontbeten: pancakes. En even later gingen we naar de kerk. Dat begon om 10.30am en er is een nederlandse gemeenschap hier en tijdens de dienst liet de dominee weten dat er een bezoeker van Nederland was en kwam er iemand naar voren om 'Goeiemorgen' te zeggen. Na de dienst nogeven met wat locals gepraat die van nederlandse afkomst zijn, dat was wel erg leuk.

Lee heeft me daarna rondgeleid door Stoney Creek en over de mountain waar de Niagara Escarpment loopt. Met een mooi uitzicht over Hamilton, Stoney Creek en Lake Ontario. Daarna zijn we naar een museum gegaan: Canadian Warplane Heritage. Was erg mooi met een grote zaal met allemaal vliegtuigen. Toen met de auto langs de Maple Leaf trees gegaan waar de maple sirop word gemaakt en zijn we nog door Hamilton gereden wat niet heel bijzonder is.

s'Avonds hebben we gegeten bij een gezin dat Lee al heel veel jaren kent. Was erg gezellig en heb weer een hoop geleerd over je kanonnen e.d. moet maken, dat is dus wat ze hier doen als jeugd. Toen we thuiskwamen was de avond al bijna om nog ff wat tv gekeken en naar bed gegaan. Weer heerlijk geslapen en zometeen ga ik eindelijk naar Toronto. 't Weer ziet er weer geweldig uit met 21 graden en veel zon dat er is voorspeld vandaag.

oma

joho, bjorn wat heb jij al heel wat beleefd, geniet er met volle teugen van en sla je belevenissen maar
goed op onder je haardos.kus van oma.

mama

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat ze je zoveel laten zien. 'k Mis alleen nog de foto's zodat er ook beeld is van jou belevenissen. Hier is de dag al begonnen en het beloofd een mooie zonnige dag te worden. Heel veel plezier morgen en een dikke kus van mama.

casperchar@hotmail.com

hoi bjorn
jij heb in een paar dagen al heel wat gezien
wat leuk dat het zo goed gaat
groetjes tonia

mama

Wat een held ben jij zeg!!! Met een glazen lift zo hoog!! Had ik je vroeger toch nooit in gekregen. Wat doe jij ontzettend veel indrukken op in een dag. Je zal Lee wel missen de rest van je reis zo te lezen hebben jullie het heel gezellig.
Groetjes dikke kus mama