Bjorn8.reismee.nl

In Canada

Gisterochtend vroeg opgestaan (5:30) en om 6:45 de trein naar schiphol gepakt, waar om 10:45 mijn vliegtuig vertrok. Gelukkig werd ik weer toegelaten tot 't vliegtuig en kon ik vertrekken naar Parijs. Daar landde ik binnen 't uur en was ik dus ruim op tijd voor de transfer naar Toronto. Na een lange vlucht kwam ik eindelijk aan op 't vliegveld van Toronto... Intl Pearson Airport. En werd ik tot mijn eigen verbazing toegelaten tot Canada na een formulier ingevuld te hebben en ondervraagd te zijn door de douane.

Buiten stond John al 2 uur te wachten want mijn vlucht was met een uur vertraagd(in Parijs moesten ze nog schoonmaakwerkzaamheden doen), maar daar was ik dan eindelijk. Lekker over de snelweg (met 185 km/uur) binnen 't uur in Stoney Creek, waar ik de komende nachten zal logeren. Speed Limit is eigenlijk 100 km/uur, maarja moet kunnen.

Toen ik daar aankwam (om 18h30 plaatselijke tijd) stond de barbecue al aan(prachtig weer hierzo, de zon schijnt deze morgen ook weer volop). Echt heerlijke steaks gegeten nog ff wat gekletst en redelijk op tijd 22h naar bed gegaan (NL tijd4h in de morgen)...na een lange dag.